اگرچه هزینه اصلی مورد توجه قرار می گیرد ، دلایل دیگری نیز وجود دارد که چرا مردم به سراغ بخاری گازی می روند:

گاز مناسب است

با گاز طبیعی نیازی به نگرانی در مورد تغییر مجدد یا تمام شدن روغن نیست. مستقیماً به خانه شما عرضه می شود تا بتوانید مخزن روغن را برداشته و در فضا صرفه جویی کنید. همچنین نیازی به ذخیره آب نیست بنابراین می توانید مخزن آب را در فضای سقف و سیلندر آب گرم را در پرس گرم ذخیره کنید و فضای بیشتری را ذخیره کنید.

فوری آن

گرمای فوری و تامین دائمی آب گرم به این معنی است که نیازی به نگرانی در مورد بخاری غوطه ور یا تمام شدن نیست.

طیف وسیعی از روش های پرداخت

نیازی به پرداخت مبلغ یکجا نیست. شما می توانید نحوه و زمان پرداخت را انتخاب کنید. شما می توانید سه ماهه ، ماهانه یا Pay as You Pay پرداخت کنید که می تواند به پیگیری گاز مورد استفاده شما کمک کند. طیف وسیعی از گزینه های پرداخت (بدهی مستقیم ، هنگام دریافت صورتحساب ، پول نقد/چک ، Paypoint) همه در دسترس هستند.

محافظت شده شما

شرکت های بخاری گاز تحت نظارت هستند و باید مجوزی برای تأمین انرژی شما داشته باشند. آنها باید دارای کدهای عملی و استانداردهای تضمین شده خدمات باشند تا اطمینان حاصل شود که خدمات خوبی ارائه می دهند ، منصفانه با شما برخورد می کنند ، به شکایات به طور موثر رسیدگی می کنند و خدمات خاصی را به مصرف کنندگان آسیب پذیر ارائه می دهند.

کارآمدی آن است

گرمایش با گاز طبیعی کارآمد است. دیگهای بخار گاز طبیعی جدید دارای درجه A ، بیش از 90 efficient کارآیی دارند در حالی که برای دیگهای نفتی قدیمی تر از 15 سال حدود 60 است.

توجه به محیط زیست

گاز طبیعی تمیزترین سوخت فسیلی است که انتشارات مضر کمتری تولید می کند. با تغییر به گاز طبیعی می توانید رد پای کربن حرارت مرکزی خانه خود را به نصف برسانید.

مصرف کنندگان از آن لذت می برند

به گفته گاز طبیعی ققنوس ، بیش از 90 درصد از مشتریان می گویند که فواید گاز طبیعی را بلافاصله تجربه کرده اند و گاز را به دوستان و خانواده خود توصیه می کنند. شورای مصرف کنندگان همچنین اعلام کرده است که حدود 90 درصد از مصرف کنندگان از نصب گاز به خانه و خدمات دریافتی از شروع استفاده از گاز راضی هستند.