به نظر می رسد سرما هر نوع راحتی دیگری را که در خانه وجود دارد ، از بین می برد ، مهم نیست که چقدر خوب ساخته شده و راحت طراحی شده است ، و ساکنان را در آرزوی بیش از حد گرمایش مسکن قرار می دهد و در نهایت دستان خود را مجبور می کند. ساده ترین راه حل در این شرایط استفاده از بهترین بخاری های گازی برای خانه ها برای ایجاد گرمای اضافی مورد نیاز برای راحتی انسان است.

بخاری های گازی خوب نسبت به مدل های الکتریکی ترجیح داده می شوند ، به ویژه هنگامی که ضربه جوی در مدت زمان کوتاهی بیشترین خواسته را داشته باشد ، به دلیل فرآیند سوختن طبیعی که مقدار زیادی حرارت تولید می کند. گرمایش گاز خانگی یک فرایند پیچیده است ، به ویژه هنگامی که ایمنی و سایر عوامل دخیل را در نظر می گیرید ، به همین دلیل است که توصیه می کنیم حتی در پایین ترین مدل ها ، از کسانی که دارای ایمن ترین ویژگی ها هستند مراقبت کنید.

خرید بهترین بخاری گازی برای خانه

بخاری گازی برتر برای منازل امروزه در اندازه ها و طرح های مختلف تولید می شوند و فیلتر کردن بر اساس نیاز آنها را به عهده مشتریان می گذارد. به عنوان مثال ، بهترین بخاری دیواری با گاز طبیعی همان عملکرد یک بخاری گازی معمولی را انجام می دهد ، اما با قابلیت نصب بیشتر بر روی دیوار برای انعطاف پذیری بیشتر کاربر. این بررسی دیوارهای بخاری گاز طبیعی به سادگی چندین محصول با کیفیت برتر را برای کمک به جستجوی شما برجسته و توصیف می کند ، اما قبل از اینکه به بررسی مناسب بپردازیم ، بیایید در پایان به بررسی آن بپردازیم.

Dyna-Glo بدون شک بیشترین توصیه ما برای خرید بهترین محصولات در بخاری های گازی برای خانه ها ، با حداکثر ظرفیت خروجی گرما 30،000 BTU/ساعت است. این خروجی عظیم به آن کمک می کند تا فضاهای بزرگ تا 1000 کیلومتر فوت را گرم کند و برای عملکرد نیازی به برق ندارد.

بخاری های گاز طبیعی در مقابل بخاری های برقی برای خانه ها

بخاری های برقی در مقایسه با نوع گازسوز ، قابل حمل تر و هزینه کمتری دارند. در واقع ، تنها کاری که باید انجام دهید خرید و اتصال به پریز برق است. بخاری از آنجا شروع به کار می کند. آنها همچنین دارای بسیاری از ویژگی های اتوماتیک جالب هستند که فقط در انواع بخاری های گازی درجه یک یافت می شوند. با این حال ، آنها از نظر ظرفیت تولید گرما به شدت کوتاهی می کنند.

اگرچه بخاری برقی به عنوان جذاب ترین گزینه به نظر می رسد ، اما اگر به گرمایش یک فضای بزرگ علاقه دارید ، توصیه نمی شود. از طرف دیگر ، بخاری های گازی شبیه به برادر بزرگتر قدیمی هستند ، با استفاده قدیمی از اتصال به مخزن گاز ، اما بیشترین مقدار گرما را تولید می کنند. بسیاری از آنها برای راه اندازی نیاز به برق ندارند ، هرچند ممکن است مجبور شوید با برخی از انواع کانال تهویه کار کنید.

ویژگی هایی که باید در انتخاب بهترین بخاری های گاز برای خانه ها در نظر بگیرید

خروجی گرما:

درجه حرارت BTU نشان می دهد که چقدر دستگاه می تواند گرما تولید کند. هرچه ارزش رتبه بندی آن بیشتر باشد ، گرمای بیشتری تولید می کند و در نتیجه ، سریعتر سطح دما را افزایش می دهد. در محدوده اندازه اتاق ، ما از خرید دستگاهی با بالاترین رتبه BTU که می توانید با توجه به بودجه نیز خریداری کنید ، قدردانی می کنیم.

ظرفیت اتاق:

کوچک ، متوسط ​​یا بزرگ ، ظرفیت با توجه به اندازه اتاق نیز توسط سازندگان نشان داده شده است. اتاقهای بزرگ عمدتا تا 1000 کیلومتر مربع و فراتر از آن گسترده شده اند ، در حالی که اندازه متوسط ​​آنها حدود 500 متر مربع است. عذابهای کوچک عموماً چیزی زیر 300 متر مربع است. اندازه گیری اندازه دقیق اتاق ، تعیین محل سقوط و خرید بخاری کافی مهم است.

ترموستات:

علاوه بر مشکلات کاهش اکسیژن ، مشکل عمده دیگر مربوط به استفاده از بخاری ها ، گرمای بیش از حد آنها در منطقه است ، به ویژه هنگامی که فاقد تنظیم کننده هستند ، که در اصل یک ترموستات است. ترموستات به کاربران اجازه می دهد تا یک درجه حرارت دقیق را انتخاب کنند که بخاری با آن کار می کند. هیچگاه فراتر از آن درجه حرارت نمی دهد ، بنابراین از گرم شدن مداوم در واحدهای فاقد ترموستات که باعث سوختگی پوست می شود جلوگیری می کند.

خاموش شدن خودکار سیستم ODS:

مهمترین سیستم ایمنی ، ODS (سنسور کاهش اکسیژن) است. گرمایش در فضاهای محدود تمایل دارد بر سطح اکسیژن پس از مدت زمان طولانی تأثیر بگذارد ، که می تواند برای ساکنان خانه کشنده باشد. این سنسور میزان اکسیژن موجود در اتمسفر را کنترل می کند و هنگامی که بخاری بسیار کم می شود بخاری را خاموش می کند. این یک ویژگی قابل مذاکره در هر بخاری است که ممکن است بخواهید بخرید.

ضمانتنامه:

هیترها هزینه کمی دارند ، در بیشتر مواقع 100 دلار حداقل برای کوچکترین دستگاه ها. از آنجا که شما در ابتدا هزینه زیادی را برای خرید خواهید پرداخت ، فقط عاقلانه و مصلحت است که به دنبال آن باشید که حداقل امنیت را ارائه می دهد.