خطرات امنیت و حریم خصوصی تلویزیون هوشمند واقعی هستند. هنگامی که به خرید هر محصول «هوشمند» فکر می کنید - یعنی هر دستگاهی که توانایی اتصال به اینترنت را دارد - امنیت باید همیشه یکی از دغدغه های اصلی باشد.

اگر واقعاً چشم‌گیرترین کیفیت تصویر را می‌خواهید، صرف نظر از قیمت، در حال حاضر هیچ چیز از پنل‌های OLED ال‌جی برای رنگ و کنتراست بهتر نیست (نگاه کنید به: LG CX OLED TV). اما تلویزیون Q95T 4K QLED سامسونگ مطمئناً نزدیک است و به طور قابل توجهی ارزان تر از تلویزیون های پرچمدار قبلی سامسونگ است.

همچنین، آیا Netflix در تلویزیون هوشمند رایگان است؟

چگونه نتفلیکس را در تلویزیون خود تماشا کنیم. اگر تلویزیون هوشمند ال‌جی، سامسونگ، سونی، پاناسونیک، فیلیپس، شارپ یا توشیبا دارید، به احتمال زیاد یک برنامه نتفلیکس در فروشگاه برنامه مربوطه مجموعه موجود خواهد بود. برنامه برای دانلود و نصب بر روی تلویزیون متصل شما رایگان خواهد بود اما به اشتراک نیاز دارید.

به همین ترتیب آیا تلویزیون هوشمند می تواند بدون اینترنت کار کند؟ تلویزیون های هوشمند می توانند بدون اینترنت کار کنند، اما فقط به عنوان تلویزیون های معمولی. نمی‌توانید به خدماتی که نیاز به اینترنت دارند، مانند پلتفرم‌های پخش جریانی، دستیارهای صوتی یا دانلود برنامه‌ها دسترسی داشته باشید.

چه دستگاهی تلویزیون شما را به تلویزیون هوشمند تبدیل می کند؟

با استفاده از Chromecast. جدا از همه گزینه ها، من قبلاً بحث کرده ام. Chromecast یک روش آسان برای هوشمند کردن تلویزیون شما است. مانند اکثر استیک های پخش جریانی، از طریق HDMI به تلویزیون شما متصل می شود. می توانید با استفاده از برنامه Google Home از خود دستگاه استفاده کنید.

کدام برند تلویزیون بهترین تصویر را دارد؟

سامسونگ به‌عنوان برند شماره 1 تلویزیون، چندین حالت مشاهده بهینه با کیفیت تصویر عالی را به لطف فناوری‌های بی‌نظیر خود که در طول سال‌ها انباشته شده است، ارائه می‌کند. بیایید نگاهی دقیق تر به این حالت ها در زیر بیندازیم.

·        تلویزیون‌های ال‌جی: بهترین تلویزیون‌های OLED برای فیلم‌ها و بازی‌ها و مدل‌های LED ارزان قیمت برای گروه‌های بزرگ.

·        تلویزیون های سامسونگ: بهترین برای اتاق های روشن و مجموعه های منحصر به فرد.

·        تلویزیون های سونی: دقت رنگ فوق العاده و حرکت صاف برای فیلم ها و ورزش ها.

·        تلویزیون های TCL: بهترین پلت فرم تلویزیون هوشمند با قیمت های بی نظیر.

·        در مورد کیفیت تلویزیون اسنوا هم اینجا بخوانید.

آیا ال جی برند خوبی برای تلویزیون است؟

و برای پیشرو در تلویزیون های OLED، ال جی برندی است که ما توصیه می کنیم. ... به طور کلی، ال‌جی به دلیل طراحی‌های باکیفیت و کیفیت تصویر عالی، شهرت خوبی دارد، چه در سیستم‌های میان رده مانند تلویزیون‌های ال‌جی نانوسل یا ال‌جی QNED، چه مدل‌های مقرون‌به‌صرفه، مانند مدل‌های ال‌جی UHD، که از اصول اولیه استفاده می‌کنند. پنل های LCD

هزینه روکو در ماه چقدر است؟

پخش‌کننده‌های استریم Roku از 29.99 دلار شروع می‌شوند و تلویزیون‌های Roku از تولیدکنندگان مختلف تلویزیون با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه در دسترس هستند. برای تماشای کانال های رایگان یا استفاده از دستگاه Roku هیچ هزینه ای ماهانه دریافت نمی کنید.

آیا می توان تلویزیون معمولی را با تلویزیون هوشمند تماشا کرد؟

بله، تلویزیون هوشمند شما بدون اتصال به اینترنت به خوبی کار می کند. شما می‌توانید کانال‌های تلویزیونی را با جعبه کابل یا آنتن تماشا کنید، پخش‌کننده‌های Blu-ray/DVD، بلندگوها و غیره را متصل کنید - درست مانند یک تلویزیون معمولی. با این حال، نمی‌توانید از هیچ یک از برنامه‌های پخش ویدیوی همراه با آن استفاده کنید.

آیا می توانم از داده های تلفن خود در تلویزیون هوشمند خود استفاده کنم؟

تقریباً همه گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها می‌توانند با استفاده از کابل USB مانند این کابل داده ۶ فوتی برای USB-C، به درگاه HDMI تلویزیون وصل شوند. پس از اتصال، می توانید نمایشگر تلفن خود را روی تلویزیون خود پخش کنید - چه در حال بررسی تصاویر، تماشای فیلم، وبگردی، استفاده از برنامه ها یا بازی باشید.

تفاوت بین تلویزیون هوشمند و تلویزیون معمولی چیست؟

تفاوت اصلی این است که تلویزیون هوشمند می تواند به وای فای دسترسی داشته باشد و برنامه ها را اجرا کند، درست مانند گوشی های هوشمند که تلویزیون غیرهوشمند شما نمی تواند. یک تلویزیون هوشمند می تواند به اینترنت که منبع اصلی محتوای رسانه ای مانند YouTube، Netflix است، دسترسی داشته باشد.

چگونه می توانم تلویزیون قدیمی خود را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کنم؟

راه های مختلفی وجود دارد که می توانید تلویزیون غیرهوشمند خود را به تلویزیون هوشمند تبدیل کنید و بهترین راه این است که یک پخش کننده رسانه هوشمند (که به عنوان دستگاه پخش نیز شناخته می شود) بخرید و آن را به ورودی HDMI تلویزیون خود متصل کنید. پخش کننده های رسانه ای هوشمند در اشکال و اندازه ها (و سیستم عامل های هوشمند) وجود دارند.

با استفاده از HDMI یک تلویزیون معمولی را به یک تلویزیون هوشمند تبدیل کنید.

شما به سادگی باید اینها را به پورت HDMI تلویزیون خود وصل کنید، از طریق USB یا آداپتور دیواری به آنها برق بدهید و به Wi-Fi متصل شوید، و شما آماده هستید.

کدام برند تلویزیون بیشترین دوام را دارد؟

وقتی صحبت از دوام و قابلیت اطمینان به میان می آید، این چهار برند پیشتاز هستند: سامسونگ، سونی، ال جی و پاناسونیک. بیایید نگاهی دقیق‌تر به این موضوع بیندازیم که چرا این تلویزیون‌ها برای مدت طولانی‌تری نسبت به سایرین به شما خدمت می‌کنند.

تلویزیون سونی یا سامسونگ کدام بهتر است؟

مجموعه‌های QLED سامسونگ از نظر روشنایی بسیار عالی خواهند بود، و اگر بیشتر از یک سینماگر در تاریکی تماشاگر هستید، نمایشگرهای روشن‌تر ممکن است بیشتر چیزی باشد که به دنبال آن هستید. در غیر این صورت، OLED های سونی تصویری واضح با کنتراست باورنکردنی ارائه می دهند که بیشتر برای جلسات فیلم های آخر شب شما مناسب است.

بهترین تلویزیون برای خرید در سال 2020 چیست؟

·        بهترین تلویزیون 4K: LG GX65.

·        تلویزیون دوم 4K: سامسونگ Q90T.

·        بهترین تلویزیون LED 4K: Panasonic TX-65HX800B.

·        تلویزیون ال ای دی 4K دوم: سامسونگ TU8500.

·        بهترین تلویزیون برای کیفیت صدا: Panasonic TX-55HZ1500B.

·        بهترین تلویزیون زیر 500 پوند: Hisense 55AE7400F.

·        بهترین تلویزیون برای خدمات پخش: Hisense Roku TV.

آیا Vizio بهتر از سامسونگ است؟

آیا Vizio بهتر از سامسونگ است؟ خیر، Vizio از نظر کیفیت تصویر، زاویه دید و ابعاد بهتر از سامسونگ نیست. با این حال، Vizio قیمت رقابتی تر و پورت های اتصال HDMI بیشتری ارائه می دهد.

نتیجه، تعداد زیادی تلویزیون مقرون به صرفه است که می توانید در طول سال آنها را در فروش بیابید.

آیا نتفلیکس با آمازون پرایم رایگان است؟

1 از 2 این را مفید یافتند. آیا تو؟ Netflix، Hulu، HBO، و غیره، و غیره، با PRIME رایگان نیست! اگر قبلاً با آن‌ها حسابی دارید، می‌توانید وارد آن حساب شوید، اما همچنان از حساب آمازون پرایم خود، برای آنها صورت‌حساب جداگانه دریافت خواهید کرد.

چگونه می توانم Netflix را به صورت رایگان در تلویزیون هوشمند خود دریافت کنم؟

در اینجا نحوه دریافت رایگان Netflix آمده است:

·        مرحله 1: برنامه یا صفحه وب را باز کنید.

·        مرحله 2: صفحه جزئیات ثبت نام شما را از شما درخواست می کند.

·        مرحله 3: پس از ایجاد حساب، می توانید به مدت دو روز، یعنی 5 و 6 دسامبر، به Netflix رایگان دسترسی داشته باشید.

·        مرحله 1: برنامه Netflix را در تلویزیون هوشمند خود جستجو کنید.

آیا نتفلیکس 6 ماه رایگان ارائه می دهد؟

با جدیدترین سریال‌ها و فیلم‌ها در نتفلیکس برای مدت طولانی ۶ ماه به‌صورت رایگان در دسترس باشید. شرایط و ضوابط کوپن های نتفلیکس را بخوانید.