اجاره محدودیت هایی دارد. گاهی اوقات صاحب مکانی که در آن زندگی می‌کنید نمی‌خواهد تغییراتی ایجاد کنید، به این معنی که نمی‌توانید عکس‌ها را به دیوار آویزان کنید، آنها را رنگ نکنید یا اشیایی را پرتاب نکنید تا دیگران جا بیفتند. گاهی اوقات این موانع به دلیل کمبود جا به مستاجرین اجازه نمی دهد ماشین ظرفشویی اضافه کنند.

تغییرات در قبض برق: بهترین ساعات استفاده از لوازم برقی چه ساعتی خواهد بود

با این حال، یک راه حل وجود دارد: یک ماشین ظرفشویی رومیزی. "کپسول" دستگاهی به اندازه یک برج کامپیوتری است که به عنوان ماشین ظرفشویی شخصی، شستشوی مواد غذایی و ضدعفونی کننده اشعه ماوراء بنفش عمل می کند. به این معنی که دستگاه دارای سه عملکرد در یک است و برای عملکرد نیازی به لنگر انداختن در یک مکان ثابت ندارد.

ماشین ظرفشویی رومیزی علیرغم اندازه کوچکی که دارد، تمامی ویژگی های یک ماشین ظرفشویی سایز فول و ثابت را دارد. کپسول آب را گرم می کند، با اسپری های سنگین پاک می کند و حتی ذرات و زباله ها را فیلتر می کند. از طرف دیگر، آب باقیمانده ای که ذخیره می شود می تواند به سرعت در سینک تخلیه شود.

طبق گفته شرکت طراح آن، Loch Electronics، یک چرخه کامل ظرفشویی 15 دقیقه طول می کشد و آب کمتری نسبت به شستن دست ها مصرف می کند.

یک شستشوی کامل آب کمتری نسبت به ما برای شستن دست ها مصرف می کند.

تفاوت اصلی با کپسول اندازه کوچک آن است که برای تمیز کردن ظروف کثیف در یک خانه یک یا دو نفره طراحی شده است. با وجود این، می توانید با ظروف بزرگتر مانند تخته های برش یا تابه نیز کار کنید.

استایلر بخارشوی: خشک‌شویی خانگی ال‌جی هم‌اکنون در اسپانیا در دسترس است. به‌طور خاص، اندازه‌های کپسول حدود ۴۵ سانتی‌متر ارتفاع، ۲۵ سانتی‌متر عرض و ۵۱ عمق دارند. با این ابعاد می توان دستگاه را در هر گوشه ای از خانه بدون فضای زیاد قرار داد.

برای از بین بردن ویروس های احتمالی که روی برخی دستگاه ها رسوب می کنند، کپسول به عنوان یک ضد عفونی کننده UV نیز عمل می کند. در مدت 10 دقیقه، تنها با استفاده از اشعه ماوراء بنفش، بدون نیاز به آب، می تواند تلفن های همراه، تبلت ها یا کلیدها را عمیقا تمیز کند.

اگر چیزی که می‌خواهید ضدعفونی کنید اشیاء نرم مانند ماسک، لباس یا بسته‌بندی باشد، این چرخه حداکثر 30 دقیقه است. از آنجایی که ضدعفونی بدون آب است، در این حالت، محصولات کاغذی می توانند بدون ترس از آسیب باشند.

کپسول از طریق یک کمپین سرمایه گذاری جمعی در Kickstarter به بازار عرضه می شود. اگر به خرید آن فکر می کنید، باید به خاطر داشته باشید که ارسال این پروژه ها ممکن است زمان ببرد. آنها همیشه همانطور که توضیح داده شده نیستند و ممکن است وارد نشوند.

یک ماشین ظرفشویی رومیزی از GE Appliances یک گزینه انعطاف پذیر برای آشپزخانه های بدون ماشین ظرفشویی نصب شده است.

ماشین ظرفشویی رومیزی ما به راحتی با چهار چرخ صاف در اطراف آشپزخانه حرکت می کند

به سادگی آن را برای استفاده در سینک خود بچرخانید و پس از اتمام کار، آن را به محل نگهداری خود برگردانید.

پیراهن مد روز و لمینت می تواند در صورت لزوم برای فضای اضافی پیشخوان مناسب باشد. فقط باقیمانده مواد غذایی را بتراشید تا دور ریخته شود و سپس ظروف را بارگیری کنید و سپس قبل از آبکشی را دور بزنید.

چرخه AutoSense برای تضمین حذف ذرات غذا از ظروف خود کار می کند. قبل از بارگذاری، ضایعات غذا را به طور مداوم خراش دهید - قبل از بارگذاری، به طور مداوم آنها را به طور کامل از وعده های غذایی حذف کنید:

·        اقلام سخت از جمله استخوان، دانه، خلال دندان

·        مقدار زیادی غذای باقی مانده

·        خلال یا پوست گوشت، سبزیجات برگ دار

·        مقادیر بیش از حد روغن یا گریس

با اکثر واحدها، آنها به سادگی مناسب نیستند. از سوی دیگر، ماشین ظرفشویی های رومیزی می توانند به اندازه ماشین ظرفشویی داخلی بشویید.

شستن دست تا 27 گالن آب مصرف می کند، بنابراین هر ماشین ظرفشویی بهتر از رنج کشیدن از شستن ظروف در سینک است. بار دیگر به تعداد ظرف هایی که می توانید بشویید برمی گردد.

چگونه از ماشین ظرفشویی رومیزی خود استفاده کنیم؟

یک ماشین ظرفشویی رومیزی برای آشپزخانه هایی ایده آل است که ممکن است ماشین ظرفشویی معمولی و توکار را به طور دائم به لوله های خانه شما متصل نکنند.

یک مجموعه شیلنگ منحصر به فرد برای تامین منبع آب گرم به ماشین ظرفشویی به شیر آشپزخانه متصل می شود و برای بازگرداندن آب مصرف شده به تخلیه از سینک کار می کند.هر جا که ماشین ظرفشویی رومیزی خود را نگهداری می کنید، باید به سینک ظرفشویی با آب گرم نزدیک شوید تا به درستی کار کند.

آب گرم را اجرا کنید تا آب سرد در خط تمیز شود.

شیر آب را از هر چیزی که ممکن است مانع از تخلیه صحیح آب شود را پاک کنید.

دمای آب را با استفاده از دماسنج پخت و پز بررسی کنید تا مطمئن شوید که در 120-150 درجه فارنهایت کار می کند. پس از رسیدن به دمای مناسب، خروجی آب گرم را ببندید.

اطمینان حاصل کنید که شیر آب نصب شده است، سپس روی Unicouple بچرخید و شیلنگ های آن را بیرون بیاورید. (آداپتور شیر شامل تمام ماشین ظرفشویی رومیزی است و باید مطابق با پیوست Unicouple شما تنظیم شود.)

کانکتور Unicouple را با فشار دادن یقه در بالای کانکتور به آداپتور شیر وصل کنید و کانکتور را در موقعیت خود بردارید و سپس رها کنید. یقه. (باید کانکتور را قفل کرده و در محل مناسب ببندد.

آب گرم را کاملا روشن کنید.

ماشین ظرفشویی رومیزی را وصل کنید.

ماشین ظرفشویی رومیزی را راه اندازی کنید.

شیلنگ کوچک Unicouple آب را از شیر آب به ماشین ظرفشویی منتقل می کند، در حالی که شلنگ عظیم آب پسرو را به داخل دهانه می برد. در طول دوره چرخه ماشین ظرفشویی مراقب باشید زیرا آب گرم داغ خواهد بود.

مزایای ماشین ظرفشویی رومیزی

بزرگترین مزیت ماشین ظرفشویی رومیزی این است که تقریباً در هر خانه ای بدون توجه به چیدمان آشپزخانه آنها قابل استفاده است.

این دستگاه‌ها به ندرت فضایی را اشغال می‌کنند و برای کسانی که کابینت و/یا محفظه لوله‌کشی مناسب ندارند، انتخابی عالی هستند.

یک مزیت اضافی که توسط ماشین ظرفشویی رومیزی ارائه می شود، سطح رویی در بالای آنها است. تقریباً مثل این است که با خرید ماشین ظرفشویی خود یک میز آشپزخانه/جزیره رایگان به شما می دهند!

کانترهای آشپزخانه به‌ویژه در خانه‌های بزرگ‌تر خیلی سریع بسته می‌شوند و این ماشین‌های ظرفشویی تقریباً سطحی اضافی برای مرتب کردن وسایل به شما می‌دهند.

ناگفته نماند که اکثر ماشین های ظرفشویی رومیزی دارای چرخ در پایین هستند تا به راحتی جابجا شوند! این مانند یک مینی پیشخوان است که هر زمان که بخواهید می توانید آن را به هر جایی ببرید. چقدر باحاله؟!

به طور متوسط، ماشین ظرفشویی های رومیزی قیمت کمتری نسبت به توکار دارند، زیرا آنها یک وسیله ثابت نیستند.

آنها به فرآیند نصب بدون دردسر بیشتری نیاز دارند، فرآیندی که معمولاً نیازی به تغییر در کابینت یا لوله کشی شما ندارد.

همچنین با عدم نگرانی در مورد آن مقداری پول پس انداز خواهید کرد. در نهایت، اگر تصمیم گرفتید از خانه خود نقل مکان کنید، می توانید ماشین ظرفشویی خود را با خود ببرید!

این کار شما را از خرید یک ماشین ظرفشویی جدید هر بار که خانه را عوض می کند، باز می دارد.

معایب ماشین ظرفشویی رو میزی

3 اشکال اصلی ماشین ظرفشویی رومیزی وجود دارد:

·        مدل های کمتری برای انتخاب

·        دوام.

·        سر و صدا.

·        مدل های کمتری برای انتخاب

لگاتو می‌گوید: «معمولاً، شما فقط چند انتخاب از جدیدترین ماشین‌های ظرفشویی رومیزی پیدا خواهید کرد. "این اغلب باریک ترین نوع ماشین ظرفشویی است که آنها ارائه می کنند."

او می‌گوید: «بیشتر ماشین‌های ظرفشویی رومیزی نسخه اصلی شما بدون جایگزین‌های زیاد نیستند.

اما، اندروز اشاره می کند که تعداد کمی هنوز ویژگی های برتر را ارائه می دهند. این ماشین ظرفشویی قابل تبدیل/رومیزی جنرال الکتریک، به عنوان مثال، تکه هایی را در مخزن غذای سخت پیرانا خود آسیاب می کند.

دوام

در بخش بزرگی، دستگاه های رومیزی با استفاده از دوام خود، با توکارها رقابت می کنند.

اندرو می گوید: «نقاط فروپاشی تقریباً قابل پیش بینی است. در صورت انتقال ماشین ظرفشویی، لنت های تخلیه و پرکننده، علاوه بر کابل برق، مدیریت یا دستکاری می شوند.

اگر یک دستگاه رومیزی خریداری می کنید، مطمئن شوید که این قطعات را با دقت مدیریت کنید.

سر و صدا

«همراه با توکار خود، کابینتی در اطراف ماشین ظرفشویی دارید. لگاتو می‌گوید که این منبع اصلی مواد عایق صدا است.

از آنجایی که دستگاه های رو میزی فاقد این ماده عایق هستند، صدای بیشتری به فضا منتقل می شود. وان های پلاستیکی

ماشین ظرفشویی های رومیزی چقدر عمر می کنند؟

مانند اکثر لوازم خانگی معمولی، ماشین ظرفشویی طول عمر بسیار بیشتری دارد. در حالی که مدل خاص شما ممکن است طولانی‌تر یا کوتاه‌تر از مدت زمان متوسط ​​باشد، خوب است در مورد میانگین زمانی که می‌توانید انتظار دوام تجهیزات خود را داشته باشید، ایده‌ای داشته باشید.

این به شما ایده می دهد که ماشین ظرفشویی رو میزی چه زمانی نیاز به تعویض دارد و به شما کمک می کند بودجه ای متناسب با آن داشته باشید.

انتظار می رود ماشین ظرفشویی های معمولی بین 7 تا 12 سال کار کنند و به طور متوسط ​​9 تا 10 سال کار کنند.

برخی از عوامل مانند هزینه، کیفیت، نام تجاری، مراقبت، نگهداری و دفعات استفاده می توانند بر طول عمر ماشین ظرفشویی تأثیر بگذارند.

هیچ کس نمی خواهد برای خرید یک وسیله جدید پول خرج کند، اما اگر تعویض ماشین ظرفشویی شما به یک ضرورت تبدیل شود، مزایایی دارد. مدل‌های جدید عملکرد بی‌صدا، کاهش مصرف آب، افزایش بهره‌وری انرژی و طراحی بهبود یافته را ارائه می‌کنند.