فروش تلفنی سرویسی است که محصولات یا خدمات شما را مستقیماً از طریق تلفن به مشتری می فروشد. مدیریت یک شرکت کاری بسیار پرهزینه است. اگر مدیران مقرون به صرفه و اقتصادی باشند، اغلب به دنبال راهی برای برون سپاری فرایندها هستند. رضایت مشتری به غیر از مقرون به صرفه بودن، نگرانی عمده بسیاری از مشاغل است.

استفاده از خدمات فروش تلفنی همچنان یکی از موثرترین روش ها و روش ها برای ارتباط با مشتریان جدید است. توانایی شرکت های فروش تلفنی در استفاده از تکنیک تماس سرد یکی از قوی ترین دارایی های آن است. بسیاری از دستورالعمل ها وجود دارد که شرکت های فروش تلفنی مجبورند که در هنگام شروع یک کارزار، آنها را دنبال کنند.

برای اجرای یک کمپین موفق، خدمات فروش عمده باید اهداف را مشخص کنند، معیارهایی تعیین کنند و به طور مداوم نتیجه را ارزیابی کنند.

فروش مرکز تلفن ابری نه تنها به شما امکان می دهد تعداد مشتریان خود را افزایش دهید بلکه می توانید با مشتریان موجود خود ارتباط ثابت و مثمر ثمری با مشتری برقرار کنید.

از آنجا که همه کارها از طریق تلفن انجام می شود، کارشناسان کم تحرک ما در تجارت از راه دور می دانند که چگونه مشتریان را متقاعد کنند و همچنین فروش بیشتری از آنها ایجاد کنند.

مهمترین قانونی که هنگام انجام یک کمپین فروش اینترنتی باید رعایت کنید این است که می خواهید از خوب و مناسب بودن لیست مشتری اطمینان حاصل کنید. یعنی اینکه دقیق و به روز است. شما نمی خواهید نمایندگانی که با مشتریانی که علاقه ای به محصول یا خدماتی که شما ارائه می دهید، تماس بگیرند، وقت و منابعی را تلف کنند.

فروش مستقیم

نمایندگان فروش تلفنی مثل مرکز تلکام ایران برای تلاش برای فروش محصولات یا خدمات با مشتریان موجود و چشم اندازهای جدید تماس می گیرند. آنها برای شناسایی مشتریانی که کالایی را در گذشته یا آینده خریداری کرده اند که مشخصات آنها نشان می دهد احتمال خرید آنها وجود دارد، از یک پایگاه داده استفاده می کنند. آنها همچنین از اسکریپتی استفاده می کنند که پاسخ به سوالات متداولی را که ممکن است مخاطبین بپرسند فراهم می کند. استفاده از یک تیم فروش تلفنی برای فروش فوری به مشتریان می تواند باعث افزایش فروش و کاهش هزینه فروش در مقایسه با هزینه یک گروه فروش میدانی شود.

 

پردازش سفارش

مدیران فروش همچنین ممکن است از تیم فروش تلفنی خود برای مدیریت سفارشات تکراری محصولات از مشتریان موجود استفاده کنند. این می تواند زمانی را که تیم فروش میدانی در خریدهای مکرر هزینه می کند کاهش دهد و به آنها فرصت بیشتری می دهد تا روی توسعه کسب و کار جدید تمرکز کنند. نمایندگی های فروش تلفنی می توانند هنگام تماس برای سفارش، به مشتریان محصولات یا خدمات دیگری را ارائه دهند. آنها از اسکریپت هایی استفاده می کنند که شامل اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات مرتبط است.

خدمات مشتری

نمایندگی های فروش تلفنی و پشتیبانی شبکه وظایف مهم خدمات مشتری را انجام می دهند. آنها برای بررسی اطلاعات و به روزرسانی سوابق تماس با مشتریان تماس می گیرند. آنها همچنین به مشتریان این امکان را می دهند تا در مورد محصولات جدید یا تبلیغاتی که مربوط به درخواست یا ترجیحات آنها است، اطلاعاتی کسب کنند. اگر مشتریان در مورد تحویل کیفیت محصول سالی دارند، نمایندگان فروش تلفنی به سوالات پاسخ می دهند. آنها همچنین پس از فروش با مشتریان تماس می گیرند تا بررسی کنند که آیا آنها از خرید خود راضی هستند یا خیر. تماس های خدمات مشتری به بهبود روابط مشتری و افزایش ماندگاری مشتری کمک می کند.

استراتژی های مبارزات به روز شده

پیام های بازاریابی که از طریق تلویزیون، رادیو یا اینترنت مدیریت می شوند، نمی توانند بی واسطه باشند زیرا از مدت ها قبل کمپین های بازاریابی طراحی شده اند و به تازگی اجرا شده اند. با خدمات فروش تلفنی، دیگر نیازی به چنین ارائه ای نیست. بازاریابی دیگر به معنای تقاضای خروجی گرافیکی طبقه ای و گاهی کار گسترده روی اسکریپت ها و سایر آماده سازی ها است. تبلیغاتی که با فروشندگان زنده انجام می شود می توانند پیام های تازه و به روز بازاریابی را تعهد کنند که می توانند به موقع قبل از شروع کمپین بهبود یابند.

ارتباط مستقیم مشتری

از فروش تلفنی خروجی می توان جدا از فقط اعلام پیام های بازاریابی استفاده کرد. این مزیت ایجاد بازخورد فوری یا پاسخگویی از سوی مشتریان نسبت به هر روش تبلیغاتی دیگر است. مشتریان می دانند که مشکلات یا نگرانی های آنها توسط یک انسان شنیده می شود و به جای درخواست یا شکایت در یک ایمیل یا پیام کوتاه که به ندرت به پاسخ دهنده خودکار پاسخ داده می شود یا بدتر از آن، پاسخ می دهد. این جنبه انسانی از فروش اینترنتی، راحتی درمورد اینکه شرکت اذعان می کند و مشغول نگرانی های آنها است، به مشتریان این راحتی را می دهد.

مجموعه گسترده ای از توانایی ها

Telephone sales چه از طریق ورودی و چه از طریق خارج، فروش های تجاری به دلیل ارتباط مستقیم بین شرکت ها و مشتری، ویژگی های بسیاری را در اختیار مشاغل قرار می دهد. خدمات مرکز تلکام ایران شامل خدمات یا گزینه های بازاریابی تخصصی است. بازاریابی مبتنی بر تلفن را می توان برای ثبت سفارشات، پردازش سفارشات، رزروها، پاسخگویی به تماس های سرریز، بررسی رفتار، تهیه کمک فنی، جمع آوری بدهی و غیره مصرف کرد. علاوه بر این، این یک ابزار عالی تجاری برای تولید سرب، برنامه ریزی قرار ملاقات یا رویدادها است.