x تبلیغات
مرکز تلفن

نقد و بررسی گوشی سامسونگ گلکسی S21 5G

 به طور خلاصه این بررسی سامسونگ گلکسی S21 5G اگر می خواهید یک گوشی پرچمدار داشته باشید اما تمایلی به پرداخت هزینه های بیشتر ندارید ، این گوشی بدون هیچ مشکلی است.

سامسونگ سال 2021 را با عرضه بسیار مورد انتظار سری Galaxy S21 سامسونگ آغاز کرد. از آن به بعد ، ثابت شد که برنده است. آنها نه تنها بهترین گوشی های سامسونگ تا کنون هستند ، بلکه همه آنها در ردیف راهنمای T3 برای بهترین تلفن های Android و در کل بهترین گوشی ها قرار گرفته اند. یکی حتی در لیست بهترین گوشی های گیمینگ که می توانید خریداری کنید ، قرار گرفت.

بلافاصله پس از رویداد قیمت گوشی سامسونگ s21  در ماه ژانویه که در طول CES برگزار شد ، ما گوشی Samsung Galaxy S21 Ultra را دریافت کردیم که دارای 5 ستاره بود ، بعداً در T3 Awards 2021 بهترین تلفن شد. چندی بعد ، من سامسونگ Galaxy S21 Plus را که 4 ستاره رتبه بندی کردم آزمایش کردم. هر دو چیزهای زیادی در مورد داشتن صفحه نمایش های خیره کننده و دوربین های مجهز به ویژگی ها و همچنین برچسب های قیمتی چشمگیر برای مطابقت با آن داشتند.

هر کسی نمی خواهد مبلغ 1000 دلار یا بیشتر از طریق تلفن دریافت کند ، و من نمی توانم آنها را سرزنش کنم ، مخصوصاً با توجه به اینکه اکثر ما قبل از ارتقاء مجدد تلفن ، چند سال تلفن نگه می داریم. سامسونگ گلکسی S21 5G ارزان ترین دستگاه است و اگرچه ممکن است پیشتاز این بسته نباشد ، اما مطمئناً امسال یکی از آن ها بوده است. این یک نسخه کوچک شده از تلفن است که در نهایت آن را ارزان تر و بسیار بیشتر می کند.

سری SAMSUNG GALAXY S21: مرور کلی ویدئو

این ویدیو در کل محدوده گوشی سامسونگ s21 اجرا می شود و مشخصات و ویژگی های کلیدی هر گوشی را توضیح می دهد.

سامسونگ Galaxy S21 5G به طور مستقیم از سامسونگ با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی به قیمت 799.99 دلار در ایالات متحده ، 769 پوند در بریتانیا و 1099 دلار استرالیا در دسترس است. همچنین می توانید آن را با فضای ذخیره سازی 256 گیگابایتی با قیمت 849.99 دلار / 819 پوند / 1.199 دلار استرالیا خریداری کنید. برای مشاهده قیمت های بیشتر در سراسر وب ، به ابزارک های این صفحه نگاهی بیندازید.

وقتی صحبت از توضیحات جدید در مورد گوشی می شود ، اولین چیزی که باید بگوییم این است که Samsung Galaxy S21 5G در زمان عرضه چند صد دلار ارزان تر از نسخه قبلی خود است ، بنابراین طبیعتاً تعدادی تنظیمات برای انجام این کار انجام شده است.

سامسونگ ظاهر و ظاهر گوشی را تازه کرده و از صفحه نمایش خمیده و شکاف دوربین مستقل پشتی در پشت گلکسی S20 سامسونگ خلاص شده و صفحه نمایش تخت را با ماژول دوربین که در قاب یکپارچه شده است جایگزین کرده است. من مطمئن نیستم که واقعاً بهتر به نظر می رسد ، من طراحی Galaxy S20 را ترجیح می دهم ، اما این شما هستید که باید تصمیم بگیرید. در سایر نقاط ، وضوح صفحه نمایش از 1440 در 3200 پیکسل (QHD) به 1080 در 2400 پیکسل (FHD+) پایین تر از قبل است ، اگرچه سامسونگ نرخ تازه سازی 120 هرتز و پشتیبانی از HDR10+ را حفظ کرده است.

 

 

به غیر از این ، تلفن ها تا حد زیادی یکسان هستند. سخت افزار دوربین تقریباً یکسان است و با وجود داشتن چیپست های مختلف ، قدرت پردازش آنها نیز مشابه است. هر دو گوشی از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و شارژ 25 واتی استفاده می کنند و همچنین دارای قابلیت شارژ بی سیم هستند. بنابراین اینکه آیا گوشی جدیدتر نسبت به نسخه قبلی خود بهبود یافته است یا خیر ، جای بحث دارد.

بررسی SAMSUNG GALAXY S21 5G: طراحی و نمایش

همانطور که از سامسونگ انتظار دارید ، Galaxy S21 5G یک تلفن زیبا است. سه لنز دوربین در پشت قرار گرفته است ، ماژول به طور یکپارچه در گوشه تلفن مانند قسمتی از قاب می پیچد ، بر خلاف اینکه از قاب پشتی بیرون می آید. در سه رنگ خاکستری ، سفید ، بنفش و نسخه ای که من آن را آزمایش کرده ام صورتی است.

شیشه پشت Samsung Galaxy S21 Ultra در این گوشی با پلاستیک جایگزین شده است. این باعث می شود احساس حق بیمه کمتر شود اما مطمئناً در دراز مدت دوام بیشتری خواهد داشت. برای افزایش ظاهر کلی این گوشی ، جلوه ای درخشان دارد ، اما با این وجود ، کاملاً واضح است که این منطقه ای است که سامسونگ در آن پول خود را پس انداز کرده است.

چیزی که من در مورد این گوشی بسیار دوست دارم اندازه آن است ، ابعاد Samsung Galaxy S21 5G 15.17 x 7.12 x 0.79 سانتی متر و وزن 169 گرم است که به خوبی برای دستان کوچکتر من مناسب است. این بدان معناست که با خوشحالی به جیب می افتد و مانند بسیاری از تلفن های هوشمند دیگر بیرون نمی آید.

در قسمت جلویی ، صفحه تخت 6.2 اینچی دارای یک دوربین سلفی به سبک حفره ای است که در بالای آن قرار گرفته است و حاشیه های بسیار باریکی در طرفین دارد. مانند همه گوشی های سامسونگ ، شما دارای پورت USB-C ، کنترل صدا و دکمه روشن / خاموش در اطراف قاب هستید. هنوز جک هدفون 3.5 میلی متری وجود ندارد ، اما ارزش این را دارد که بدانید اگر هنوز به هدفون های سیمی قدیمی خود چسبیده اید.

بررسی سامسونگ گلکسی S21 5G

وضوح صفحه نمایش هر دو گوشی سامسونگ گلکسی S21 و S21 Plus در حال حاضر به Full HD+ رسیده است ، بنابراین تنها گوشی این سری که دارای صفحه نمایش با کیفیت بهتر است ، Samsung Galaxy S21 Ultra است که دارای صفحه نمایش WQHD است. Full HD+ برای اکثر مردم مناسب است ، فاکتور wow را به شما نمی دهد اما اگر می خواهید یک تلفن هوشمند درجه یک با قیمت متوسط ​​بیشتر بخواهید ، باید در جایی فداکاری کنید.

مرکز تلفن چیست و چرا به آن نیاز دارید؟

 فروش تلفنی سرویسی است که محصولات یا خدمات شما را مستقیماً از طریق تلفن به مشتری می فروشد. مدیریت یک شرکت کاری بسیار پرهزینه است. اگر مدیران مقرون به صرفه و اقتصادی باشند، اغلب به دنبال راهی برای برون سپاری فرایندها هستند. رضایت مشتری به غیر از مقرون به صرفه بودن، نگرانی عمده بسیاری از مشاغل است.

استفاده از خدمات فروش تلفنی همچنان یکی از موثرترین روش ها و روش ها برای ارتباط با مشتریان جدید است. توانایی شرکت های فروش تلفنی در استفاده از تکنیک تماس سرد یکی از قوی ترین دارایی های آن است. بسیاری از دستورالعمل ها وجود دارد که شرکت های فروش تلفنی مجبورند که در هنگام شروع یک کارزار، آنها را دنبال کنند.

برای اجرای یک کمپین موفق، خدمات فروش عمده باید اهداف را مشخص کنند، معیارهایی تعیین کنند و به طور مداوم نتیجه را ارزیابی کنند.

فروش مرکز تلفن ابری نه تنها به شما امکان می دهد تعداد مشتریان خود را افزایش دهید بلکه می توانید با مشتریان موجود خود ارتباط ثابت و مثمر ثمری با مشتری برقرار کنید.

از آنجا که همه کارها از طریق تلفن انجام می شود، کارشناسان کم تحرک ما در تجارت از راه دور می دانند که چگونه مشتریان را متقاعد کنند و همچنین فروش بیشتری از آنها ایجاد کنند.

مهمترین قانونی که هنگام انجام یک کمپین فروش اینترنتی باید رعایت کنید این است که می خواهید از خوب و مناسب بودن لیست مشتری اطمینان حاصل کنید. یعنی اینکه دقیق و به روز است. شما نمی خواهید نمایندگانی که با مشتریانی که علاقه ای به محصول یا خدماتی که شما ارائه می دهید، تماس بگیرند، وقت و منابعی را تلف کنند.

فروش مستقیم

نمایندگان فروش تلفنی مثل مرکز تلکام ایران برای تلاش برای فروش محصولات یا خدمات با مشتریان موجود و چشم اندازهای جدید تماس می گیرند. آنها برای شناسایی مشتریانی که کالایی را در گذشته یا آینده خریداری کرده اند که مشخصات آنها نشان می دهد احتمال خرید آنها وجود دارد، از یک پایگاه داده استفاده می کنند. آنها همچنین از اسکریپتی استفاده می کنند که پاسخ به سوالات متداولی را که ممکن است مخاطبین بپرسند فراهم می کند. استفاده از یک تیم فروش تلفنی برای فروش فوری به مشتریان می تواند باعث افزایش فروش و کاهش هزینه فروش در مقایسه با هزینه یک گروه فروش میدانی شود.

 

پردازش سفارش

مدیران فروش همچنین ممکن است از تیم فروش تلفنی خود برای مدیریت سفارشات تکراری محصولات از مشتریان موجود استفاده کنند. این می تواند زمانی را که تیم فروش میدانی در خریدهای مکرر هزینه می کند کاهش دهد و به آنها فرصت بیشتری می دهد تا روی توسعه کسب و کار جدید تمرکز کنند. نمایندگی های فروش تلفنی می توانند هنگام تماس برای سفارش، به مشتریان محصولات یا خدمات دیگری را ارائه دهند. آنها از اسکریپت هایی استفاده می کنند که شامل اطلاعات مربوط به محصولات یا خدمات مرتبط است.

خدمات مشتری

نمایندگی های فروش تلفنی و پشتیبانی شبکه وظایف مهم خدمات مشتری را انجام می دهند. آنها برای بررسی اطلاعات و به روزرسانی سوابق تماس با مشتریان تماس می گیرند. آنها همچنین به مشتریان این امکان را می دهند تا در مورد محصولات جدید یا تبلیغاتی که مربوط به درخواست یا ترجیحات آنها است، اطلاعاتی کسب کنند. اگر مشتریان در مورد تحویل کیفیت محصول سالی دارند، نمایندگان فروش تلفنی به سوالات پاسخ می دهند. آنها همچنین پس از فروش با مشتریان تماس می گیرند تا بررسی کنند که آیا آنها از خرید خود راضی هستند یا خیر. تماس های خدمات مشتری به بهبود روابط مشتری و افزایش ماندگاری مشتری کمک می کند.

استراتژی های مبارزات به روز شده

پیام های بازاریابی که از طریق تلویزیون، رادیو یا اینترنت مدیریت می شوند، نمی توانند بی واسطه باشند زیرا از مدت ها قبل کمپین های بازاریابی طراحی شده اند و به تازگی اجرا شده اند. با خدمات فروش تلفنی، دیگر نیازی به چنین ارائه ای نیست. بازاریابی دیگر به معنای تقاضای خروجی گرافیکی طبقه ای و گاهی کار گسترده روی اسکریپت ها و سایر آماده سازی ها است. تبلیغاتی که با فروشندگان زنده انجام می شود می توانند پیام های تازه و به روز بازاریابی را تعهد کنند که می توانند به موقع قبل از شروع کمپین بهبود یابند.

ارتباط مستقیم مشتری

از فروش تلفنی خروجی می توان جدا از فقط اعلام پیام های بازاریابی استفاده کرد. این مزیت ایجاد بازخورد فوری یا پاسخگویی از سوی مشتریان نسبت به هر روش تبلیغاتی دیگر است. مشتریان می دانند که مشکلات یا نگرانی های آنها توسط یک انسان شنیده می شود و به جای درخواست یا شکایت در یک ایمیل یا پیام کوتاه که به ندرت به پاسخ دهنده خودکار پاسخ داده می شود یا بدتر از آن، پاسخ می دهد. این جنبه انسانی از فروش اینترنتی، راحتی درمورد اینکه شرکت اذعان می کند و مشغول نگرانی های آنها است، به مشتریان این راحتی را می دهد.

مجموعه گسترده ای از توانایی ها

Telephone sales چه از طریق ورودی و چه از طریق خارج، فروش های تجاری به دلیل ارتباط مستقیم بین شرکت ها و مشتری، ویژگی های بسیاری را در اختیار مشاغل قرار می دهد. خدمات مرکز تلکام ایران شامل خدمات یا گزینه های بازاریابی تخصصی است. بازاریابی مبتنی بر تلفن را می توان برای ثبت سفارشات، پردازش سفارشات، رزروها، پاسخگویی به تماس های سرریز، بررسی رفتار، تهیه کمک فنی، جمع آوری بدهی و غیره مصرف کرد. علاوه بر این، این یک ابزار عالی تجاری برای تولید سرب، برنامه ریزی قرار ملاقات یا رویدادها است.

صفحه قبل 1 2 صفحه بعد